Nákupní košík

V košíku máte 0 položek
celkem za 0

Obchodní podmínky

PRODEJNA                                                   
BEZVA BOTKY Dětská obuv

Palackého 216 ,
541 01 Trutnov
ČESKÁ REPUBLIKA
tel.  731 155 791
E-mail : bezvabotky@seznam.cz  
Prodáváme pouze NOVÉ ZBOŽÍ !


DOBRÝ DEN VÁŽENÍ A MILÍ ZÁKAZNÍCI ,

PŘEDNOSTNÍ JE PRO NÁS PRODEJ V KAMENNÝCH PRODEJNÁCH, PROTO SE MŮŽE STÁT, ŽE ZBOŽÍ, KTERÉ JE PREZENTOVÁNO NA E-SHOPU JE JIŽ BOHUŽEL VYPRODÁNO - AKTUÁLNÍ STAV SKLADOVÝCH ZÁSOB VÁM PROTO PROVĚŘÍME PO ZASLÁNÍ OBJEDNÁVKY, ČI NA ZÁKLADĚ TELEFONÁTU ČI E-MAILU. Z TĚCHTO DŮVODŮ JE U NÁS DLE NOVÉHO OZ V E-SHOPU VEŠKERÉ ZBOŽÍ NA DOTAZ. 

POKUD SE VÁM NĚJAKÉ ZBOŽÍ LÍBÍ, ZAREZERVUJTE SI JEJ, A MY VÁS PO PROVĚŘENÍ STAVU ZÁSOB BUDEME DÁLE INSTRUOVAT O DALŠÍM POSTUPU ..... (NÁSLEDNĚ ODEŠLETE ČÁSTKU S PŘIČTENÝM POŠTOVNÝM NA ČÍSLO ÚČTU 372 311 213 / 0300 - JAKO VS UVEĎTE Č. OBJEDNÁVKY, PŘÍPADNĚ JMÉNO) 

ZBOŽÍ BUDE ODESLÁNO NEJPOZDĚJI 4 PRACOVNÍ DNY OD PŘIPSÁNÍ PLATBY NA NÁŠ ÚČET, NEBO ZVOLENÍ JINÉHO DRUHU PŘEPRAVY. VEŠKERÉ BALÍKY ZASÍLÁME JAKO "BALÍK DO RUKY" S DORUČENÍM DO DRUHÉHO DNE. JESTLIŽE DOJDE Z NĚJAKÉHO ZÁVAŽNÉHO DŮVODU K PRODLENÍ S ODESLÁNÍM, BUDEME VÁS PÍSEMNĚ INFORMOVAT. 

LIMIT

Vzhledem k tomu že nám novela OZ při vracení zboží objednaného přes internet ukládá vracet s cenou za zboží i námi poště prokazatelně uhrazené poštovné, jsme schopni zasílat poštou pouze objednávky nad 551,- Kč včetně. Zboží objednané za cenu nižší než 550,- Kč je možné vyzvednout na našich pobočkách.

MOŽNOSTI OBJEDNÁNÍ

ZBOŽÍ JE U NÁS MOŽNO OBJEDNAT PŘES FORMULÁŘ NA NAŠEM E-SHOPU ( REGISTRACE, ČI BEZ NÍ ), E-MAILEM NA bezvabotky@sezna.cz, NEBO OSOBNĚ. PŘI OBJEDNÁVCE E-MAILEM MUSÍ ZÁKAZNÍK UVÉST SVÉ CELÉ JMÉNO, ADRESU DODÁNÍ, TELEFONNÍ A E-MAILOVÝ KONTAKT.

OSOBNÍ ODBĚR, ČI VYZVEDNUTÍ INTERNETOVÝCH OBJEDNÁVEK JE MOŽNÉ V PRODEJNĚ BEZVA BOTKY DO 17 HOD. :

PALACKÉHO 216, TRUTNOV. Otevírací doba kamenné prodejny: PONDĚLÍ – PÁTEK 9  -12 / 13 - 17:30 hod. So 9 - 12hod.

ÚPRAVA PROVOZNÍ DOBY - NAPŘ. DOVOLENÁ, MIMOŘÁDNÉ PRODEJE A PODOBNĚ NAJDETE VŽDY S PŘEDSTIHEM NA WWW.BEZVABOTKY.CZ

PLATEBNÍ KARTY AKCEPTUJEME - PŘI PLATBĚ KARTOU JIŽ NEÚČTUJEME ŽÁDNÉ DALŠÍ POPLATKY.

REKLAMACE - VEŠKERÉ EVENTUELNÍ REKLAMACE MOŽNO ŘEŠIT V BEZVA BOTKÁCH, PALACKÉHO 216, TRUTNOV.


VÝMĚNA ZBOŽÍ

ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ V KAMENNÉ PRODEJNĚ

Přesto, že nemáme zákonnou povinnost vyměňovat bezvadné zboží zakoupené v kamenné prodejně, vycházíme našim zákazníkům vstříc a v případě že zákazník zjistí, že mu z jakéhokoliv důvodu zakoupené botky nevyhovují, má u nás právo nenošené, nijak nepoužité, s originálními visačkami a v originální krabici zboží vyměnit a to do 5 pracovních dnů od zakoupení. Při výměně si ale zákazník musí vybrat náhradou zboží ve stejné, nebo vyšší hodnotě, popřípadě dokoupit něco hodnoty zboží měněného. Bohužel rozdíl v částce nemůžeme z provozních důvodů vracet. Prosíme pečlivě si při koupi promyslete velikost zboží a její použití.

ZBOŽÍ PŘES INTERNET

V souladu s občanským zákoníkem (paragraf 53, odstavec 7) můžete bez udání důvodu zboží zakoupené přes internet vrátit do 14 dnů od doručení. My Vám vrátíme peníze na Váš účet případně poštovní poukázkou, či v hotovosti v případě osobního odběru. 


Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze pouze nové nepoužité zboží. U zboží, které již nemá původní obal, nemá visačky, bylo použito, opotřebováno, poničeno, či dokonce zcela zničeno má prodejce právo vrácenou částku ponížit a to až po jeho celou původní prodejní cenu. Mějte prosím na paměti, že použitím či vypráním, ztrácí nové zboží většinu své hodnoty (je nadále za původní cenu neprodejné, nelze tedy pak následně vracet celou kupní cenu)! Proto si raději zboží vždy nejprve prohlédněte a vyzkoušejte než odstřihnete vysačky a začnete jej užívat. Zároveň prosíme pečlivě si rozmyslete velikost zboží, poměřte délku stélky, ať zbytečně nepřicházíte o čas a nervy při vracení zboží. 

Pokud je to možné, vracejte prosím zboží:
V původním obalu (pokud zboží původní speciální obal má)
Se všemi původními ( neodstřiženými ) vysačkami, nálepkami a podobně.
Se všemi doklady (doklady, které byly se zásilkou zaslány)

Předejdete tak ponížení částky, která vám bude vrácena.

Místem pro uplatnění reklamace, či vrácení zboží je provozovna - prodejna patřící prodávajícímu, a ze které bylo zboží zasláno.

Kupující může uplatnit reklamaci či vrácení zboží osobně, nebo zasláním přepravní službou na adresu :

BEZVA BOTKY , Palackého 216, 541 01 Trutnov. 

NEZASÍLEJTE ZBOŽÍ NA SÍDLO FIRMY NA UL. ŠIMÁČKOVA !!!

V takovém případě  bude zákazníkovi zaúčtována adekvátní částka, na přeposlání zboží na prodejnu, kam patří. 
 

====================================================================

ODPOVĚDNÁ OSOBA
Karolína Sobotková

PROVOZOVATEL

(TOTO NENÍ ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ ČI REKLAMACÍ)
MACH-99 s.r.o.
Šimáčkova 1827 / 206 , 628 00 Brno
Česká republika
tel. 734 313 045
IČ 25554433
DIČ CZ25554433

Jsme plátce DPH.

                               Přeji příjemné nakupování..... nás to prostě baví
                                                             díky Karolína

 

I. Obecná ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) platí pro nákup v internetovém obchodě prodávajícího provozovaném na internetové adrese www.bezvabotky.cz ( dále též jen „e-shop“), přičemž blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Obchodní podmínky jsou v rámci e-shopu každému přístupné.
  2. Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen „NOZ“).
  3. Není-li výslovně uvedeno jinak, pro účely těchto obchodních podmínek se v souladu s NOZ považuje za spotřebitele každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná (každý takový člověk dále jen "kupující" „spotřebitel“).

II. Kupní smlouva

  1. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím je vymezen příslušnými právními předpisy a kupní smlouvou, jejíž součástí jsou i tyto obchodní podmínky.
  2. Nabídkou k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky e-shopu a uvedení poznámky "skladem", kupní smlouva vzniká doručením kupujícím v rámci e-shopu řádně vyplněné, potvrzené a odeslané objednávky prodávajícímu (dále jen „objednávka“). Pokud je zboží v eshopu dostupné "na dotaz",nelze uzavřít kupní smlouvu bez potvrzení dostupnosti zboží.
  3. Uzavření kupní smlouvy bez sjednání všech jejích náležitostí stanovených NOZ je ve smyslu ustanovení § 1726 NOZ vyloučeno. Prodávající dále v souladu s ustanovením § 1740 odst. 3) NOZ vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.
  4. Prodávající je povinen neprodleně kupujícímu potvrdit obdržení jeho objednávky na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v jeho objednávce. Současně s takovým potvrzením zašle prodávající kupujícímu znění těchto obchodních podmínek.
  5. Uzavřením kupní smlouvy vzniká prodávajícímu závazek odevzdat zboží kupujícímu a umožnit mu nabýt vlastnické právo ke zboží, kupujícímu vzniká závazek zboží převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu.
  6. Uzavřením kupní smlouvy kupující výslovně potvrzuje, že si je vědom toho, že tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, a že se s těmito obchodními podmínkami detailně seznámil. Na tyto obchodní podmínky byl kupující dostatečným způsobem před uzavřením kupní smlouvy upozorněn a měl možnost se s nimi v plném znění seznámit.

III. Specifikace zboží a cena zboží

  1. Označení zboží a popis jeho hlavních vlastností je u každého zboží uveden přímo v e-shopu.
  2. Cena zboží je u každého zboží uvedena přímo v e-shopu. Tato cena je uvedena včetně všech daní a poplatků. Za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách bude prodávající účtovat kupujícímu nad rámec ceny zboží náklady na dodání zboží kupujícímu.
  3. Kupní cena zboží bude dohodnuta v každé kupní smlouvě s tím, že výše takové kupní ceny bude odpovídat kupní ceně příslušného zboží uvedené v e-shopu v době odeslání objednávky kupujícím. Prodávající je oprávněn ceny zboží jednostranně měnit s tím, že na již uzavřenou kupní smlouvu nebude mít taková změna ceny vliv.

IV. Platební podmínky

  1. Způsob úhrady kupní ceny bude sjednán v kupní smlouvě, a to v návaznosti na volbu kupujícího učiněnou v jeho objednávce, kdy kupující má možnost volby z těchto variant:
    • a) Platbou předem na základě údajů zaslaných prodávajícím
    • b) Dobírkou při dodání zboží – kupní cena bude uhrazena kupujícím v hotovosti při převzetí zásilky, a to k rukám přepravce pověřeného dodáním zboží; úhrada kupní ceny je podmínkou předání zboží.
    • c) Hotově při osobním odběru.

V. Dodací podmínky

  1. Zboží bude kupujícímu dodáno na adresu, kterou kupující uvede v objednávce, a to prostřednictvím přepravce, kterého kupující vybere v rámci své objednávky, přičemž má na výběr z těchto možností:Zboží bude kupujícímu odesláno nejpozději do 4 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy. Zásilka bude obsahovat objednané zboží a prodejní doklad. V případě vícepoložkové objednávky mohou být jednotlivé položky expedovány v několika zásilkách s tím, že poštovné nebude navyšováno
    • b) Česká pošta, s. p. – pojištěný balík
    • c) Česká pošta , s.p.  - balík do ruky
  2. Náklady na dodání zboží objednaného v rámci jedné objednávky jsou nezávislé na počtu objednaných kusů (položek). Náklady na dodání zboží  ,které je kupující povinen uhradit současně s úhradou kupní ceny zboží, jsou součástí obchodních  podmínek  a jsou uvedeny níže. Uvedené náklady na dopravu jsou platné pro doručení v rámci ČR. Dodání do zahraničí vč. Slovenska se řídí aktuálními tarify České pošty a jejich vyčíslení zašleme spolu s potvrzením objednávky.
  3. Prodávající nebude kupujícímu účtovat náklady na dodání zboží v případě:
    • a) pokud hodnota objednávaného zboží činí současně alespoň 3500,- Kč bez DPH . V případě, že zákazník u takto zaslaného zboží odstoupí od smlouvy, však platí ustanovení VIII. bod 4.

Kupující souhlasí s tím, aby prodávající poskytl vybranému přepravci údaje týkající se kupujícího, a to v rozsahu, který je nezbytný pro řádné dodání zboží.

  1. Prodávající zboží před jeho dodáním na své náklady zabalí a označí způsobem dohodnutým v kupní smlouvě, případně způsobem obvyklým, odpovídajícím dohodnutému způsobu dodání a užívání.
  2. Vyžaduje-li to povaha zboží nebo určuje-li takovou povinnost výslovně příslušná kogentní právní norma, je prodávající povinen jako součást dodávky dodat kupujícímu takovou dokumentaci a doklady vztahující se k dodávanému zboží, které jsou nutné k převzetí a užívání zboží.

VI. Nabytí vlastnického práva, přechod nebezpečí škody

  1. Je-li kupující spotřebitelem, vlastnické právo ke zboží, jakož i nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím zboží od vybraného přepravce.
  2. Není-li kupující spotřebitelem, odevzdá prodávající zboží kupujícímu předáním vybranému přepravci k přepravě pro kupujícího a umožní kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči vybranému přepravci. Na kupujícího, který není spotřebitelem, přechází nebezpečí škody na zboží předáním věci vybranému přepravci pro přepravu do místa určení uvedeném v objednávce.

VII. Nároky z vad zboží

  1. Prodávající dodá kupujícímu zboží v množství, jakosti a provedení, jak je ujednáno v kupní smlouvě. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní prodávající v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný z kupní smlouvy; jinak pro účel obvyklý.
  2. Nároky kupujícího z vad zboží (včetně způsobu vyřízení reklamace) se řídí příslušnými ustanoveními NOZ.
  3. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
  4. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do určeného servisního místa. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
  5. Prodávající je povinen do tří pracovních dnů rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodli na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
  6. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout.
  7. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o něm kupujícího informovat podle jeho požadavku e‑mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
  8. U oprávněné reklamace má kupující nárok na náhradu nákladů spojených s reklamací v nutné výši.U reklamace neoprávněné má na totéž nárok prodávající.

 

VIII. Právo spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy

  1. Ustanovení tohoto článku VIII. obchodních podmínek se vztahují výhradně na kupujícího, který je spotřebitelem. Je-li tedy níže v tomto článku použito výrazu „spotřebitel“, je tím míněn kupující, který je spotřebitelem.
  2. Spotřebitel má právo bez uvedení důvodu odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne převzetí zboží. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu prokazatelně odešle prodávajícímu oznámení, že od kupní smlouvy odstupuje.
  3. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů  zboží, které od něho obdržel. Náklady na vrácení předmětného zboží prodávajícímu nese v takovém případě spotřebitel. Pokud spotřebitel odstoupí pouze od části objednávky (vrátí například jeden pár ze tří objednaných), poštovné za zaslané zboží ( kompletní balík zaslaný spotřebiteli) se nevrací. 
  4. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů,  všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží v nezbytné minimální výši,  stejným způsobem, kterým je od něj přijal. Doběrečné je volbou zákazníka, s nímž má prodávající vyšší náklady ne z vlastní vůle, tutíž tato částka nespadá pod zákonem dannou povinnost. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
  5. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, v původním nepoškozeném obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty předmětného zboží.
    Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu škody a započíst jej na vracenou částku.
  6. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  7. V souladu s příslušným ustanovením NOZ sděluje prodávající spotřebiteli, že spotřebitel je oprávněn (nikoliv však povinen) využít pro odstoupení od kupní smlouvy ve smyslu tohoto článku obchodních podmínek, který je dostupný níže.

IX. Ochrana osobních údajů

  1. Prodávajícím se pro účely tohoto prohlášení rozumí obchodní společnost MACH-99 S.R.O., Šimáčkova 1827 / 206 , 628 00 Brno, Ičo : 25554433 a touto společností provozovaný internetový obchod www.bezvabotky.cz. 
  2. Kupujícím se pro účely tohoto prohlášení rozumí zákazník internetového obchodu www.bezvabotky.cz 
  3. Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.)  a to pouze za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním.
  4. Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží
  5. Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.
  6. Kupující uzavřením kupní smlouvy uděluje souhlas se zařazením všech jeho osobních a jiných údajů uvedených v objednávce, jakož i dalších údajů získaných při obchodním styku (dále jen „osobní údaje“) do databáze správce (dále také jako „správce“), tj. společnosti MACH-99 s.r.o., Šimáčkova 1827 / 206 , 628 00 Brno, Ičo 25554433 a touto společností provozovaný internetový obchod www.bezvabotky.cz a s jejich zpracováním, a to i prostřednictvím správcem pověřených zpracovatelů (dále jako „zpracovatel“)
  7. Osobní údaje budou zpracovávány k obchodním a marketingovým potřebám správce, včetně nabízení obchodu a služeb, jakož i zasílání obchodních sdělení mimo jiné prostřednictvím elektronických prostředků ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti (zejména formou e-mailu a SMS zpráv).
  8. Souhlas se poskytuje na dobu do odvolání souhlasu. Subjekt údajů bere na vědomí, že má práva dle ust. § 11 a § 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, tj. zejména že poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a že má právo přístupu k osobním údajům. Každý subjekt údajů, který zjistí nebo se domnívá, že správce nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem, může a) požádat správce nebo zpracovatele o vysvětlení, b) požadovat, aby správce nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav; zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

X. Kontaktní údaje prodávajícího

         BEZVA BOTKY                                                            
         PALACKÉHO 216, 541 01 TRUTNOV           

         tel. 731 155 791                                               
         E-mail : bezvabotky@seznam.cz                                     

XI. Mimosoudní vyřizování stížnostíspotřebitelů

  1. Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) NOZ sděluje prodávající, že s mimosoudní stížností se spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.

XII. Závěrečná ustanovení

  1. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření.
  2. Prodávající je oprávněn obchodní podmínky kdykoliv změnit. Pro konkrétní kupní smlouvu jsou však obchodní podmínky platné ve znění účinném ke dni uzavření dané kupní smlouvy.
  3. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 01.01.2014.
  4. Přílohu těchto obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.